| kozeevkiril269 | Дата: Четверг, Вчера, 10:19 | Сообщение # 1 |
|
Приезжий
Группа: Пользователи
Сообщений: 23
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
| Котлу Baxi вже 4 роки, жодного разу не обслуговував, працює нормально. Дружина каже треба викликати майстра на профілактику. Що вони там взагалі роблять і чи варто платити, якщо все ОК?
|
| |
| |
| makartaranovs | Дата: Четверг, Вчера, 10:59 | Сообщение # 2 |
|
Приезжий
Группа: Пользователи
Сообщений: 22
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
| Те що працює - не означає що працює правильно. За 4 роки на теплообміннику накипає шар відкладень, який знижує ефективність і змушує котел працювати на підвищеній потужності. Розширювальний бак втрачає тиск, фільтри забиваються, форсунки пальника можуть бути забруднені. Все це призводить до підвищеного споживання газу і ризику серйозної поломки. Технічне обслуговування опалення включає промивку теплообмінника, налаштування горіння, перевірку автоматики безпеки, діагностику циркуляційного насоса та контроль тиску в системі. Детально про склад робіт описано на https://www.kingsystem.ua/ru/obsluzhivanie-otopleniya/ де можна подивитися що входить у регламент та як часто треба робити перевірку. У мене після першого обслуговування майстер показав фото теплообмінника - там був шар накипу мільіметрів 3. Після чистки котел став споживати на 15% менше газу, це окупило витрату на сервіс за місяць. Kingsystem ще й дає рекомендації що треба міняти найближчим часом, щоб планувати бюджет. Краще платити за профілактику раз на рік, ніж потім міняти теплообмінник за кілька тисяч.
|
| |
| |